Rozwijając business w Necie musimy zdawać sobie sprawę z tego, iż konkurencja będzie chciała nas zniszczyć, wielokrotnie stosując szczególnie nieuczciwe posunięcia – nie wyłącznie przy zastosowaniu depozycjonowania stron w Google, lecz również dodawanie niepochlebnych opinii o naszej firmie na szanowanych portalach, blogach bądź forach specjalistycznych. Rosnąca wiedza internautów sprawiła, iż nim zdecydują się podpisać z konkretną jednostką umowę, najpierw szukają o niej danych wpisując w wyszukiwarkę frazy takie jak: nazwa marki + opinie, nazwa firmy + referencje itp. W sytuacji kiedy niepożądana nam opinia trafi na szanowany portal występuje wysokie prawdopodobieństwo, iż zajmie ona pierwsze pozycje w rankingach wyszukiwarek na frazy związane z opinią naszej marki. Kłopot jest tym poważniejszy, gdyż zwykle właściciele takich serwisów nie są chętni do usuwania tej skąd inąd niesprawdzonej informacji. oferta depozycjonowanie stronJak sobie z tym radzić? Najwłaściwszym sposobem jest powiązanie działań związanych z pozycjonowaniem i depozycjonowaniem stron.

Nasze przedsięwzięcia opieramy na wykonaniu min. 10 serwisów tematycznych na których zamieszczamy pozytywne wiadomości o określonej firmie, usłudze – następnie promujemy je na wybrane wyrażenia kluczowe, na jakie do tejże pory widniały niepochlebne opinie. Działaniom depozycjonowania podlegają te strony na których możemy napotkać nieuczciwe, złe informacje. Oczywiście tego typu zabieg nie działa na niekorzyść naszej konkurencji i w żadnym przypadku nie może być traktowany jako wykroczenie. Dzięki takim środkom uzyskujemy synergiczny efekt; depozycjonujemy negatywne opinie – promujemy te dobre. Na specjalnie stworzonych stronach mamy pełną kontrolę nad opiniami dotyczącymi naszej marki. Komu zlecić depozycjonowanie złych opinii? Wszelkie działania z zakresu depozycjonowania należy powierzyć specjalistom z odpowiednią wiedzą i narzędziami do sprawnego i prawidłowego prowadzenia całego procesu, który musi opierać się na określonym wzorze: Dogłębna analiza fraz i wyrażeń na jakie opinie o naszej marce wyświetlają się wysoko w wynikach organicznych wyszukiwarek. Stworzenie min. 10 stron tematycznych na jakich umieszczamy pożądane opinie o produktach i usługach określonej firmy Pozycjonowanie stron tematycznych na określone wcześniej frazy, przez zamieszczanie materiałów ze słowem kluczowym jako opisem odsyłacza. Depozycjonowanie niekorzystnych opinii, komentarzy czy postów.

Monitoring rezultatów Żeby uzyskać efektywne i trwałe wyniki z depozycjonowania stron należy ten proces powierzyć profesjonalnym i sprawdzonym specjalistom, którzy zadbają o wszelkie segmenty procesu. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w usunięciu nieprzychylnych informacji o własnej firmie chętnie udzielimy wsparcia. Kontakt telefoniczny 532-003-560 bądź mailowy biuro@rankit.pl

Reklamy