Ulepsz wizerunek w Internecie swój bądź własnej firmy. Specjalizujemy się w kształtowaniu wizerunku oraz ochronie wizerunku w Internecie. Gwarantujemy stały monitoring Internetu co zapewnia zarządzanie nim w czasie teraźniejszym. W przypadku pojawienia się sytuacji krytycznych wspieramy w zrealizowaniu strategii i wygaszeniu ich negatywnych skutków. Zapewniamy wsparcie w internetowych przedsięwzięciach marketingowych, w wyborze mediów oraz narzędzi marketingowych. Umożliwiamy bezpośredni kontakt ze profesjonalistami w zasadzie outsourcingu marketingowego. Pozwól nam zbudować wartościowy wizerunek w sieci – dzięki unikatowej wiedzy z branży e-PR, prawa i relacjom z właścicielami serwisów, umożliwiamy korporacjom i jednostkom publicznym skuteczną ochronę dobrego imienia. Na życzenie kontrahenta usuwamy złe opinie oraz czyścimy wyniki wyszukiwania Google.

Jeśli Twój wizerunek w Necie jest nadszarpnięty w rezultacie oszczerstw i działa to źle na Twój wizerunek, jesteśmy dla Ciebie idealnym partnerem. Kreowanie pozytywnego wizerunku otworzy przed Tobą nowe możliwości biznesowe, a dzięki naszemu doradztwu w obrębie e-PR i marketingu internetowego rozwiniesz własny business wzmacniając pozycję na rynku. Kreowanie wizerunku w Internecie jest procesem polegającym na optymalnym wykorzystaniu dostępnych kanałów komunikacji. Efektywne kreowanie wizerunku wymaga określenia kim/czym osoba, firma, firma ma być oraz jak chcesz żeby była postrzegana. Wszystkie działania które wprowadzasz w celu realizacji tychże ustaleń tak aby dotarły do znaczniejszej świadomości klientów to własnie kształtowanie wizerunku. Posiadasz pełny wpływ na takie aspekty naszej pracy jak oferta, logo, prezentacja produktów, procesy handlowe. Kształtowanie obrazu w Internecie wiąże się natomiast z dodatkowymi czynnikami które należy wziąć pod obserwację. Podstawowe czynniki takie jak strona internetowa, prezentacje, przedsięwzięcia marketingowe są elementami łatwymi do poprawienia, jednak to co na temat naszej firmy piszą inni wymaga kompletnie odmiennego podejścia.

W tym kontekście kształtowanie wizerunku w Necie polega przede wszystkim na weryfikacji komunikatów na Twój temat i ich analizie, a potem modyfikacji. Przykładowymi kanałami dotarcia są Google, branżowe fora internetowe, portale specjalistyczne, serwisy oceniające. To w tych miejscach Twoi ewentualni konsumenci, partnerzy biznesowi pytają kim jesteś a jak Cię widzą tak Cię piszą. Toteż Nasza strategia dla marki odbieranej jako marka osoby, organizacji, towar czy usługa gwarantuje także wsparcie w kształtowaniu kanałów dotarcia do informacji.

Reklamy